helvetes relationer

Fan vad jag hatar relationer. Man blir bara besviken, ledsen och arg. Har en stor klump i magen pga min bästa vän. Och inte klarar jag av att säga något heller, har inga ord för det och är rädd för vad hon ska säga tillbaka och att jag inte ska kunna säga något, vet inte vad jag ska säga. Men hon beter sig inte som en vän just nu. Hon är självupptagen och bryr sig inte. Är så jävla trött på det men är ffa jätteledsen och vet inte hur jag ska hantera det. Känner mig frustrerad och känner hur det bubblar inom mig,
Fan fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Bundle

Hej! Har läst tillbaka i din blogg, har missat en del, men du kämpar verkligen på.



Håller fullständigt med om att relationer är skitsvårt. Det bästa är nog att säga som det är, berätta för henne om allt som bubblar i dig. Om hon är din bästa vän så bör hon förstå. Om inte, so what? Inget läskigt kommer hända för det, eller hur? Jag är precis likadan, men mycket av det här jobbar jag på genom min terapi.



Hur går det med killen du dejtar? Spännande.



Lycka till och massa kramar.

2012-05-17 @ 08:51:42
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Osynliga bekännelser

Åh. Svårt det där... Vill bara säga åt digatt du ska berätta vad du känner. Och berätta att du behöver din vän till att lyssna. Men jag antar att det är just det som är problemet. Lättare sagt än gjort.

Sköt om dig:).

2012-05-17 @ 12:38:34
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0