har jag gjort något fel?

Fridas operationssår vill inte läka ordentligt :( skit också, blir så nojjig över det. Vill ju bara att allt ska vara bra. Rädd att jag gjort något som gör att det inte läker, hon kanske har fått röra sig för mkt men hon har ju varit så jäkla pigg och vi har tagit det lugnt tycker jag iaf.

Var skönt med fotvård idag och hade ett bra möte med psykologen. Stod dessutom emot monstret när jag handlade, hoppas det blir lättare snart. Monstret skriker i mitt öra att jag är totalt värdelös som inte ger efter.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad jobbigt. Kan du låta en vet. titta på henne?

Hoppas du har en bra fredag!

Kram

2012-05-25 @ 11:03:04
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0