brev

Tog en sömntablett igår då jag blev helt uppvarvad av alla tankar om min vän.
Skrev ett brev till henne men tänker inte skicka det utan ska försöka prata med henne istället utifrån det jag skrev. Supernervös inför det. Har ringt henne och sagt att jag behöver prata med henne när hon inte står upptagen med annat. Hon ska ringa tillbaka.
Försökte distrahera tankarna med att åka till Väla med en kompis men det hjälpte inte alls, fick dock pratat av min lite om det. Äter nu smågodis men det fungerar bara när jag har godisen i munnen och sedan försvinner hjälpen direkt.

18:36
Varför ringer hon inte? Blir så ledsen. Känner mig så makalöst ensam, behöver er.

20:34
Nu har hon ringt och vi har pratat i 1,5 timmar och allt känns mkt bättre. Hon tog det till sig och skulle försöka tänka på det ännu mer. Vi hade ett riktigt bra och roligt samtal och det känns hoppfullt.              

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad bra att ni har pratat ut och starkt av dig att lyfta problemet. Kram

2012-05-17 @ 21:16:05
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Helle

Otroligt starkt av dig att ta tag i er relation och vad härligt att det hela slutade med någonting positivt. Glad för din skull!



Kram

2012-05-18 @ 08:22:38
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0