bättre imorn?

Såret ser mkt bättre ut idag vilket känns så skönt.

Hemma efter en, som det känts, lång dag på jobbet. Känt mig orolig och ångestfylld hela dan och det blev inte bättre när jag körde därifrån. Allt jag gjort under dagen har studerats under lupp och jag är inte nöjd med någonting.
Ska jobba imorgon också och hoppas på bättre känsla då för sådana här dagar är inte roliga och får mig att fundera på om jag verkligen passar till det här som jag jobbat med i 14 år och som jag borde känna mig säker på.

Inte sugen på något men vet inte hur jag ska hantera oron utan mat.

Nu är det iaf helg och imorn efter jobb ska vi ut och äta en bit mat och sen kolla in melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Helle

Vilken lättnad att såret ser bättre ut idag, det var härligt att höra!



Visst är det svårt att inte tillgripa maten när oron tränger sig på, men jag upplever att det blir lättare och lättare med hjälp av bland annat mindfulnessträning.



Hoppas ni får det roligt i morgon! Vi ska på barnakalas och min tinnitus ser måttligt fram emot detta, men jag ska banne mig klara det.



Trevlig helg! Kram

2012-05-25 @ 19:15:07
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0