solen skiner

Var tvungen att ta bort mitt förra inlägg, mådde så dåligt av att det stod där.
Tack för alla era stöttande ord, blir jätteglad över dem.

Haft en bra dag på jobbet hade möte med af och det gick bra. Från 1/7 har jag anställning där :).
Känns som om maten fungerar bättre nu sedan jag ökade Zeldoxen igen. Jag har kraft att stå emot och suget går att hantera. Ändå skönt på något sätt att jag ätit en medicin som faktiskt hjälper mig.

Idag har solen skinit hela dagen och det har varit underbart. Gillar de dagar då jag kan njuta av solen.

Kommentarer
Postat av: Anni

Men vad glad jag blir! En anställning, wow! Tänk vad du har klarat av! Var stolt över dig själv!

Ibland är det bra med mediciner. Synd att det verkar vara så svårt att hitta rätt i den farmaceutiska djungeln.

Kram

2012-03-27 @ 19:00:45
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Linnea

kul att det går bra :) kikar in på din blogg då och då :) kram

2012-03-27 @ 22:11:26
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Postat av: s

Härligt m en anställning, det förtjänar du! Trivs du inte med medicinen? Bra att den gör det lite lättare ändå! Kram på dig!

2012-03-28 @ 00:03:15
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3



Jäklar vad kul med jobbet! Är så glad för din skull så du anar inte. Hoppas det känns bra för dig och att du kan glädjas över det.



Och jag håller med om att det är härligt de dagar man faktiskt kan njuta av solen.



Kram

2012-03-28 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0