Oro

Varför kan jag inte släppa oron inför framtiden? Minsta lilla stund att jag inte har något särskilt att göra så kommer tankarna och oron. Är så rädd att allt ska gå åt skogen och att jag kommer stå utan jobb, utan pengar och utan framtid. Vågar inte tro på att allt kommer att lösa sig, vilket alla är mer än villiga att säga. Men vad vet dom.
Var ju sugen på att flytta innan men nu vill jag det inte alls, vill bo kvar i tryggheten som jag vet att jag har här med vänner, familj och boende. Försöker andas och vara i nuet så mkt det går men det är inte lätt.

I övrigt har jag en bra dag, ska på firande av min bästa T ikväll, det bjuds på våfflor vilket ska bli smaskens.

Kommentarer
Postat av: Helle (Bull & Jag)

Den där oron är riktigt knepig, visst är det svårt att stanna på det där "lugn och nöjd"-stadiet!



Tack så hemskt mycket för din kommentar, jag hoppas att jag får må bättre så snart som möjligt.



Kram

2012-03-05 @ 16:18:56
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: s



Det är så lätt att säga till andra att det kommer lösa sig. Men ja tror det stämmer för dig! Försök att njuta av stunderna då du slipper oron, även om de är korta! Ha en riktigt fin kväll <3



Massa varma kramar

2012-03-05 @ 17:41:42
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Anni

Tack! Jag blir bara rörd av din omsorg.

Jag kan mycket väl förstå din oro. Själv lever jag också med konstant oro och jag har ännu inte lärt mig att hantera den. Det bästa vore väl att leva i nuet, försöka se till det som är bra just nu, men det är inte alltid det lättaste.

Hoppas du har en riktigt bra kväll hos din vän.

Kram!

2012-03-05 @ 21:05:59
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0