hur mkt får plats i en mage egentligen?

Hur mkt kan få plats i en mage egentligen? Ffa en mage som inte överätit på ett tag. Var och handlade och hade inga planer på att köpa någon överätningsmat men så kom jag vid kanelbullarna och vad gör jag....plockar åt mig 4 st....
Hungrig egentligen så kör till Mc Donalds och i kön hinner jag äta upp 2 av dem. Sen McFeastmeny och när jag kom hem de sista kanelbullarna. Inga planer på att kräkas men så jäkla onödigt. Vet ju att det var pga att jag var hungrig men så jäkla onödigt. Försöker intala mig att det var 4 äggmackor och att jag slog samman 2 mellanmål med lunchen. Hade tänkt göra tacos ikväll men orkar inte hålla matschemat. Äter choklad istället. Vet ju att det inte är någon jättestor överätning precis men lite mätt borde jag väl iaf känna mig.

Detta som ändå verkade arta sig till en bra dag med promenad på stranden och lite planer och så förstör jag allt.

Men skiter i det negativa nu och njuter av chokladen.

Kommentarer
Postat av: sofia

ge inte upp <3

2012-03-31 @ 23:33:43
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0