händelselöst

Haft en ganska meningslös dag på jobbet, inte mycket att göra och alla andra har mest suttit och snackat skit vilket inte är jag. Jag vill jobba och är inte så bra på att bara sitta och snacka. Blir mest tyst och orkar inte lyssna. Tankarna far iväg. Det är särskilt en som bara pratar och pratar och pratar. Tillslut tog jag med mig en praktikant och så satte vi igång och storstädade. Kände mig ganska låg när jag körde därifrån. Orkar bara inte bry mig, vill bara jobba. Hade ju hoppats på lite stimulans efter den långa sovmorgonen. Har dessutom en händelselös helg framför mig.
Neggo neggo neggo

Kommentarer
Postat av: My

Ibland FÅR man faktiskt bli j....igt trött på sådana som bara snackar en massa goja hela tiden. Allra helst när de inte ens reflekterar över vad de babblar om, utan munnen bara går. Bla, bla, bla....



Hoppas du får en bra helg trots att du känner dig lite neggo nu. Det är ok. Puss och kram på dig vännen. I morgon kanske du vaknar upp som en solstråle. Man vet aldrig..... I alla fall inte om ditt humör svänger lika fort som mitt :S

2012-03-30 @ 22:09:56
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Här är en till med en händelslös helg än så länge. Fast för min del så tycker jag det känns rätt skönt än så länge. Puss och kram kära du, hoppas du mår ok idag

2012-03-31 @ 10:36:58
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0