Pannkakor

Igår satte jag mig i bilen för att köra till affären och köpa kladdkaka, grädde och smågodis. När jag kört en liten bit kände jag att jag egentligen var hungrig men ignorerade det och körde vidare. När jag nästan var framme vid affären  kände jag lite styrka komma fram och gorde en u-sväng och körde hem igen. I,5 mil i onödan men det var det väl värt. Duktiga jag :)

Varit hos psykologen idag och får en hel del sympatier därifrån. Vi kommer inte riktigt någonstans och håller på att avsluta men det känns skönt att få prata med någon som är där enbart för att lyssna på mig och som visar mig empati och ger kloka råd.

Gick lite sämre idag i affären, köpte på mig smågodis som jag ätit nu i eftermiddag. Ska ändå försöka mig på att steka pannkakor utan att reflektera för mkt, för det var min grundplan idag. Behöver ju inte äta så många att jag mår illa, även om det kan bli svårt.

Igår var annars en dålig dag, hade varit bättre om jag jobbat för hade ingenting att göra och ingen inspiration till att ta tag i något heller så satt mest framför tv'n och datorn hela eftermiddagen. Idag har det varit lite bättre men hade gärna jobbat idag med. Hatar min osäkerhet och rädsla på jobbet och hatar min osäkerhet och rädsla ang jobb när jag inte är där.

18:36
3 pannkakor ätna med sylt och grädde, 2 sparade till imorn :)

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Vad bra med sparade pannkakor:)!

2012-06-07 @ 19:32:58
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Jenny

Dagar är bättre och de är sämre- var inte för hård mot dig själv!

2012-06-09 @ 21:19:52
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0