nytt jobb

Har återigen haft några riktigt tuffa dagar på jobb. Tror de varit de värsta. Gårdagen, ffa förmiddagen, var fruktansvärd och jag funderade allvarligt på om jag verkligen kommer klara av mitt jobb. Ångesten var bedövande och jag kunde inte se någon annan utväg än att sluta och komma på något annat att jobba med. Och det var inte några orealistiska tankar, jag är uppriktigt rädd att jag faktiskt inte klarar av stressen och pressen på jobbet.
Skulle verkligen behövt min psykolog just nu men hon har semester så jag kan inte få tag på henne.
 
Blev en total överätning igår kväll. Inte så bra givetvis men såg ingen anna utväg, ville inte ta något ångestdämpande men det var givetvis det jag skulle gjort.
 
Eftermiddagen blev bättre men det var för att jag höll väldigt låg profil och höll mig undan som en smitare från arbetsuppgifter.
 
Vet inte och tror inte egentligen på det att det har att göra med att jag doserat Lamotriginen fel några dagar, åt 50 mg mindre än normalt. Man kan ju alltid hoppas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helle

Vad tråkigt att det känns så tungt nu. Skulle det fungera bättre för dig att arbeta mindre?

Om du inte kan få tag på din egen psykolog kanske du kan få komma till en tillfällig behandlare, kanske vore skönt att prata av sig lite åtminstone? Jag har alltid en "reservterapeut" under sommaren, men jag har aldrig behövt träffa henne.

Hoppas nästa arbetsvecka blir bättre!

Kram

2012-06-30 @ 23:02:40
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: anni

Tråkigt att det känns tufft. Hoppas att du snart får träffa en kbt-terapeut.
Jag har samma fråga som Helle, tror du att du arbetar för mycket? Du är ju skör och känslig för stress.
Kram

2012-07-01 @ 11:12:46
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0