i väntan på kbt

Det kan gå hur bra som helst på jobb men så händer det något som inte går perfekt och mitt självförtroende faller tillbaka till noll igen. När kommer det vända? Kommer det att vända?
Skulle nog eg behöva komma i kontakt med den kbt-terapeuten jag står i kö för. Kanske det kan hjälpa, men vad vet jag.
 
Trodde det skulle gå åt skogen i affären idag men försökte påminna mig om det jag gjort bra idag och att jag inte heller idag behövde äta bort några känlsor. Gick ganska bra blev inga kakor eller bullar iaf bara ett dubbelnougat och 3 käck. Det var väl inte så farligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Nä, det var det inte! Bra kämpat!
Kbt tror jag kan vara bra för problemen du upplever på jobbet. Även yoga och mindfulness (tror jag, har aldrig fått kläm på det) om det är något för dig.
Kramar

2012-06-26 @ 20:48:37
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Helle

Lite godis är bättre än kilovis med godis - bra jobbat!
Hoppas du får tid för KBT snart, det är alltid extra struligt under semestertider. Har du stått i kö länge?

Kram

2012-06-27 @ 15:05:40
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Osynliga bekännelser

Ett dubbelnougat och några Käck är väl alldeles lagom. Tycker jag.
Jag går i KBT-terapi, och även om jag fått verktyg så har jag ändå de där dagarna när självförtroendet trillar ner i botten. Men. Jag har lärt mig att det inte är för alltid. Självförtroende och självkänsla är liksom färskvara som man måste jobba med kontinuerligt. I alla fall när man är lite som vi.

2012-06-28 @ 18:21:04
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0