fixering

Har en arbetsuppgift som blivit en fixering för mig. Bara jag tänker ordet så får jag ångest. Det är något jag kunnat som ett rinnande vatten i många år men nu är det jättesvårt att få till det och är nervös inför varje gång jag ska göra det. Och det är inte så att jag kan undvika det, det är själva grunden i mina arbetsuppgifter. Får mig att kännamig så okunnig och dålig på mitt jobb och trots att det gått (ganska) bra idag så kan jag inte unna mig lugn och ro utan oroar mig bara för morgondagen.
 
Kan säga att det var ytterst nära hets idag men övertygade mig om att jag faktiskt inte behövde äta bort någon ångest eller ledsamheter för jag har trots allt fått till det idag utan några större missöden. För stunden när jag körde förbi affären kunde jag iaf tro på det, en helt annan sak här hemma. Vill vill vill och planerar för imorgon men hoppas ändå på bra prestationer så jag inte behöver. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter inte speciellt roligt...=(
har börjat blogga lite smått igen..
kram

2012-06-26 @ 18:56:09
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0