fixat och trixat

Tack så mycket gulliga ni för er stöttning.

Idag har det känts bra men å andra sidan har vi haft det väldigt lugnt och jag har kunnat fixat och trixat och gjort det fint inför helgen.
Dessutom var jag hos min psykolog imorse och hon gjorde mig lugn och fick mig att känna mig starkare igen, hon är grym. Sista besöket hos henne idag fram till hösten då vi inte kommer ses lika frekvent som nu. Känns helt ok faktiskt.

Så trött på att jag inte kan skärpa mig med maten, ren och skär slapphet just nu, bara fortsätter att äta. Ingen kompensation vilket innebär att jag bara väller över. Suck.

Imorn är det midsommar vilket ska bli kul, ska nog bli lite berusad och skratta mkt.

Anni kommer fortfarande inte in på din blogg :( kan du ha skrivit fel lösenord till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0