en särskild avdelning

Idag är det jobbigt, ångesten har legat och pyrt under ytan hela dan och poppat upp emellanåt som en obehaglig vän. Det är när jag är på en särskild avdelning som det blir värre men vill inte ge upp än då jag gillar en hel del annat där.

Har konstigt nog ändå inte haft något särskilt sug efter hets eller överätning. Bra men nu sitter jag här med ångesten och inget att ta till för att minska den.
 
20:27
Ätit 2 knäckemackor och lugnet har lagt sig för en kort stund, känner dock redan att jag vill ha mer.

Kommentarer
Postat av: anni

Du är modig som utmanar det som ger dig ångest. Och jag tror att det är enda sättet, exponering. Hoppas du får en bra jobbdag idag. Kram!

2012-06-28 @ 06:41:19
Postat av: Lena

Håller helt med föregående skrivare...=)
Hoppas att du får en bra dag idag.. ser ut att bli fint väder iaf i denna delen av landet....kram

2012-06-28 @ 08:29:46
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: My

Hoppas kvällen gick ok och att suget inte blev övermäktigt. Godnatt på dig Linda!

2012-06-28 @ 23:06:33
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0