veckan som kommer

Orolig för veckan som kommer. Känner att det börjar bli för mkt, det är för mkt att jobba heltid och jag är rädd för att inte klara pressen. Och från imorn kommer det bli ännu mer tryck på mig då vi är jättelite personal. Vet inte hur jag ska klara av det. Finns liksom ingen möjlighet för mig att jobba mindre. Skulle egentligen behöva mer tid till sömn och kanske börja en timme senare istället men det kommer inte kunna gå. Ska iaf försöka prata med min chef imorn om jag vågar och om hon är där. Försöker intala mig själv att allt kommer bli bra och att jag inte kommer ha ångest i morgon även om jag redan idag är på gränsen till panik.
 
Saknar min psykolog som f a n men har ingen möjlighet att träffa henne förrän v 33.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Viktigt att du är ärlig mot dig själv och din chef. Kanske sjukskriva dig deltid?
Inte bra med så mycket ångest i jobbsituationen. Det blir så lätt en ond cirkel.
Försök ta hand om dig själv nu. Var rädd om dig.
Kram.

2012-07-15 @ 12:59:14
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Anni

Vad klokt av dig att inse att det kanske blir för mycket. Jag tror att en sjukskrivning på 25 % kunde vara bra. Eller deltid. Jag jobbar 75 % (deltid, efter att fp-dagarna tog slut) och det känns som om det är precis vad jag orkar med. Jag förstår att det kan vara svårt att lösa praktiskt, men det är ju ingen mening att du kör slut på dig heller. Om du har en bra chef bör ni kunna komma fram till en lösning.
Kram

2012-07-15 @ 13:44:20
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: A

Trodde att du arbetstränade, gör du inte det? Då kanske du kan få gå försiktigare framåt?

Jag har sömntabletter som heter zolpidem, men får aldrig fler än 30 utskrivna (av husläkaren) och mest för att jag ber om det. Min psykiater håller sig till sådant som inte är beroendeframkallande och det är ju bra egentligen. Vill ju inte hamna i att aldrig kunna sova utan tabletter...

Kram!

2012-07-16 @ 21:37:39
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0