Varför!!!

Varför är det så här!!!!!
Idag har det känts i hela kroppen hur värdelös jag är och att jag inte kan någonting alls. Ångestknuta i bröstet som inte velat ge med sig. Vet att det är befängda känslor och tankar utan verklighetsanknytning för så dålig kan jag inte vara men det gör dem inte mer verkliga. Återigen är jag rädd inför morgondagen.
Kommer inte ge upp utan kämpa men det tar inte bort all osäkerhet.
 
Har inte tagit ut det på maten iaf om man ska vara glad för något.
 
Vill bara att det braiga ska hålla i lite så att självförtroendet kan byggas upp och inte som nu med värsta berg-och dalbanan. Tänk att kunna skriva positiva och glada inlägg några dagar i rad.
 
Kommer det någonsin bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Så undrar jag också många gånger. Kommer det nånsin bli bättre?
Men men. Nya tag. Sortera dina intellektuella resonemang bort från de känslomässiga.
Du kan. Försök inte intala dig nåt annat!! Stora kramen.

2012-07-03 @ 20:58:22
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack fina du för din kommentar.. Du kämpar på kanon bra, det kommer att komma en vändning... det är du mer än värd.. O du, bra jobbat att du inte lptit det gå ut över maten idag... stor kram

2012-07-03 @ 21:21:45
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0