Speedad

Blev en mkt trevlig kväll med mina vänner.
Idag har vi varit på Hantverksmässa i Båstad. Så mkt fina saker, tänk att vara så konstnärlig och kreativ.
Maten går åt skogen idag och orkar ärligt talat inte laga någon riktig mat nu, vill bara att dagen ska ta slut så att jag kan få gå och lägga mig. Är dock alldeles speedad och har ont i tänderna av all cola jag sörplat i mig.
 
Har en kanske inte så rolig vecka framför mig då jag ska sitta i receptionen varje dag. Varje dag jag är från de mer kliniska arbetsuppgifterna får mig att känna mig allt mer osäker. Till hösten kommer det nog tyvärr bli mest receptionsarbete. Inte för att jag tycker det är tråkigt men det andra är sååå mkt roligare.
 
Från imorn blir det till att ta tag i maten ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Hoppas du får styr på maten. Jag tycker du är stark som Fiat receptionsarbete. Det är inte helt enkelt. Jag vet själv.

2012-07-30 @ 09:56:54
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0