Haft en sån jäkla bra vecka

Haft en sådan jäkla bra vecka. Känt mig självsäker på jobb och har sovit bra på nätterna. Så små saker som gör att livet känns värt att leva. Känt mig glad och lycklig:)
 
Idag kändes det inte lika jättebra, kände mig osäker på jobb och på vad jag kan göra. Körde ändå ifrån jobb med en ganska bra känsla. Sen gjorde jag misstaget att köpa en mängd, och då menar jag en stor mängd, smågodis som jag ätit och ätit under hela kvällen. Och nu mår jag så jäkla illa och vill bara en sak. Men förutom äckelkänslan så känner jag mig så totalt urusel på allt. På mitt jobb, på att ta hand om min kropp, på mitt liv. Allt självförtroende är som bortblåst och detta endast pga att jag överfyllt hela min kropp med en sockerchock. Så jäkla idiotiskt.
Kan bara hoppas att jag kommer sova inatt. Brukar vara svårt när magen är utspänd och överfull.
 
Från super till total botten och detta inom bara ett dygn. Får ändå försöka komma ihåg känslorna av trygghet och glädje jag känt i veckan och ge mig lite cred för att jag inte går och kräker. Försöker låta de första 4 dagarna överskugga idag.
 
Imorn ska mina närmsta vänner hit och just nu känner jag inte alls för det och försöker komma på ursäkter för att slippa. Men kommer inte avboka, tvingar mig till att göra något som jag egentligen vet gör mig gott hur hemskt det än känns just nu.
 
Tittar på OS-invigningen och förundras över alla dessa vackra och vältränade män men ffa kvinnor. Och lyckliga ser de ut att vara också ;).

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad skönt att du fått ha en bra vecka. Tänk inte så mycket på i går, att äta för mycket godis kan vem som helst göra. Hoppas du får riktigt trevligt med dina vänner idag. KRAM

2012-07-28 @ 06:22:15
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Helle

Det låter jätteskönt med fyra bra dagar. Känner igen mig allt för väl i de tvära vändningarna, men jag hoppas att det vändet tillbaka lika kvickt och att du får en fin avslutning på veckan.

Kram

2012-07-28 @ 08:45:46
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0