slappe i soffan

Trots en alkoholfri nyårskväll så e man bra sliten idag.
Vansinnigt sugen på allt idag men som tur är har affärerna stängt annars hade jag börjat året med världens största hets.

Var mkt trevligt igår, trevligt sällskap, lagom lugnt och massor av supergod mat. Gottebordet hade dock lite väl stor dragningskraft och jag fick verkligen kämpa för att inte vräka i mig av allt. Ville bara springa och gömma mig med båda all maten och allt snask och äta upp allt, allt, allt.

Tror ni verkligen att detta året kommer bli bra eller bättre än de senaste 100(som det känns) åren?
Har ni gett några nyårslöften?

tillägg:
Nää, nu ska jag inte bara vara så neggo. Detta året kan ju faktiskt bli bra, jag äter ju en massa mediciner som kanske kan hjälpa liksom att jag går hos psykologen och sjukgymnasten. Äver om det känns hopplöst och som att jag gått igenom det här så många gånger förut så kan det ju denna gången bli rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0