Skäms

Fram och tillbaka, om och om igen, in och ut ur toaletten. Ska, ska inte, ska ,ska inte. Bestämmer mig för ska inte och sätter mig i soffan bara för att rusa upp och göra det iaf... Skit också :(

Skäms så för hur jag lever och hur mitt liv ser ut. Sjukskriven, inget jobb, inget händer, ingen bättring, ingen förändring på lääänge. Tycker det är så jobbigt och vill inte prata om det mer. Innan har jag kunnat säga något när folk har frågat hur det är, nu vill jag inte säga något alls för inget har hänt. Skäms för det känns som jag inte gör nog för att det ska hända något men vet inte vad jag ska göra för att det ska förändras. Jag skäms för det känns om det ligger på mig att något ska ändras.
Skäms skäms skäms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0