Sidney Sheldon och klassisk musik

Hade en riktigt trevlig kväll igår bortsätt från en panikincident när vi skulle parkera bilen. Var tvungen att komma ur bilen och få lite plats att andas. Men lyckades komma ur ångesten efter en stund och den förstörde inte kvällen. Åt en massa snacks och godis på förfesten och det kändes helt ok faktiskt. Så jäkla gott med chips och polly. Kommer inte ihåg senast jag åt det förrutom i hetssyfte då.

Somnade rätt ok hemma hos bästa T faktiskt, tog ju sin timme men låg inte vaken hela natten. Idag tar dock nattens bravader ut sin rätt och det är ganska tung i huvudet och kroppen. Inte gjort många knop, vovven får nöja sig med sin mattes ovilkorliga kärlek.

Imorn ska jag försöka ta mod till mig och ringa en gammal arbetskamrat som jobbar på det stället där jag vill arbetsträna. Läskigt och tar emot en del, rädd för var allt ska leda till. Tänk om jag inte klarar av det, är så himla känslig för stress och rörighet. Får ångestkänningar direkt.

Har ju trots allt varit en bra vecka och blev faktiskt lite besviken när ångesten slog till igår, vill ju så gärna att det ska vara bättre på riktigt och inte bara när jag har lugn och ro runt omkring mig.

Nu ska jag fortsätta lyssna på klassisk musik och läsa en gammal Sidney Sheldon-favorit.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad roligt att du hade en bra kväll och att paniken gick över.

Det är alls inte meningen att ge dig dåligt samvete. Jag går för att dämpa ångesten, men jag behöver ju inte notera varje kilometer. Du gör helt rätt i att vila idag!

Kram

2012-01-28 @ 15:58:41
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: sofia

nej usch jag är inte duktig - jag orkar ju inte ta tag i saker. sliter som ett djur för att ens ta mig upp, men måste verkligen ta tag i den här planeringen nu, för att veckan ska bli bra.

2012-01-28 @ 16:16:09
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Anni

Tack. Jo jag låter faktiskt min man vara ett stöd för mig nu, det gjorde jag inte förut.

Kram

2012-01-29 @ 06:49:08
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Jag blir så glad för din skull vännen. Ha nu en riktig slapparsöndag och MYS. Och vovven njuter han med. Jag lovar...



KRAM!

2012-01-29 @ 12:25:46
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0