onsdagssug

Andra dagen i rad som jag inte gått långpromenad med hunden. Känns inte bra och har dåligt samvete ffa för vovvens skull. Men har bara inte orkat och inte haft någon som helst inspiration till att ta mig ut.
Sen har ju itne vädret varit så lockande precis, men det är bara en dålig ursäkt.
Igår gick jag väl ändå rätt ok men idag har det inte blivit många meter, max en kilometer.
Sen är jag så makalöst sugen på allt och får verkligen kämpa mot att köra iväg och handla. Äter mina mål så fort jag börjar känna sug vilket innebär att jag nu ätit alla mina måltider och bara har mina knäckisar vid 9 kvar. Sååå gottesugen. Tror dessutom att jag har magkatarr på gång vilket ökar mitt sug jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur var det i Gbg? Och du; det där med blodprovstagning kan vara ett riktigt bök! Kramar

2012-01-05 @ 15:35:53
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0