mår illa

½ mango, ½ banan, 1 apelsin, 100 gram choklad och ½ burk kesella vanilj senare sitter jag och mår illa som f-n. Vill bara kräkas eller i andra hand äta upp resten, som om det skulle hjälpa. Vill bara ha mina kanelgrifflar med pärlsocker och kakorna som jag hade planerat, hade jag bara haft det att äta så hade livet blivit bättre, eller hur!!!
Tänker inte kräkas, gör det bara inte.
Ett litet hopp finns att det inte är äs som får mig att må illa, även om det känns så, utan att jag har magkatarr eller mår illa pga Litiumet. Inte så stor chans till det.
Shit vad illa jag mår :( vill men vill inte...

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad bra att du övergav och hetsplanerna och det du åt låter ju helt normalt! Jag tror snarare att det är magkatarr eller medicinen som får dig att må illa. Inte roligt det heller förstås.

Så skönt att ångesten ändå gav vika lite. Och att psykologen bad om ursäkt. Det är viktigt att du får höra att du inte är betydelselös, för det är du inte!

Kram

2012-01-10 @ 19:22:36
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller verkligen med dig, matprogram ÄR intressanta (man känner sig som den klassiska ätstörda när man säger så haha)! Sveriges mästerkock är bra.. Top Model likaså.



Mår inte heller dåligt av de programmen. Inte ens Supersize vs Superskinny påverkar särskilt mycket. Snarare isf på ett positivt sätt, att det lockar till "normala" ätvanor.



Skönt att vi kan känna så och inte ta del av program som vi upplever triggande.



Ha en fortsatt fin kväll nu, och hoppas du kan sova ok sen inatt<3 Kram kram

2012-01-10 @ 19:42:42
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0