Hur ska jag veta vad som är rätt?

Vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra, vad jag ska göra av mitt liv.
Det ligger i mina händer och jag är den enda som kan ta beslutet om hur mitt liv ska se ut. Men det är så jäkla svårt. Hur ska jag kunna veta vad som är rätt och bäst för mig när mitt liv pendlar mellan att inte vilja något alls, ångest och tomhet.
Det är så svårt och jag skulle helst lämna över ansvaret och besluten till någon annan som min psykolog eller min läkare.
Hur ska jag kunna veta vad som är rätt?

Vill bara hetsa just nu men mår så jäkla illa så det går inte. Bra eller dåligt?

Lite nedslagen idag efter mötet med psykologen då hon fått mig att förstå att allt till syvens och sist ligger i mina händer. Såå jäkla jobbigt.

Kommentarer
Postat av: A

Det där tycker jag också är så himla svårt att få höra, att allt ligger i mina egna händer. För man vill ju att någon annan ska komma och fixa till allt, det är ju så svårt. Men det är tyvärr sanningen, att ingen annan kan göra det åt en...

Kram!

2012-01-12 @ 20:46:20
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0