fåniga övningar

Usch hade sån ångest innan idag och den ville bara inte ge med sig och jag som skulle till sjukgymnasten, visste inte om jag skulle klara av att sätta mig i bilen bara.
Men tillslut gjorde jag det och började med att köra och lämna sopsorteringen, kan meddela att det inte minskade ångesten. Var så nära att ringa och avboka flera gånger men kände att om det är något som kan hjälpa mot ångesten så är det ju hennes övningar.
Tog en långpromenad innan och kände redan då hur ångesten gav med sig litegrann coh sen gjorde vi några övningar som tog bort den helt och hållet :) Att man inte kan komma ihåg de övningarna hemma när det blir för jobbigt, de hjälper ju trots att man ser hur fånig ut som helst men det kan det vara värt. Har iaf skrivit ner övningarna nu så att jag kommer ihåg dem.

Tror bla att det är mötet med psykologen imorgon som spökar, tänker hela tiden på vad jag ska säga och hur jag ska förhålla mig till allt och på vad hon kommer att säga. Känns som hon är irriterad på mig och jag vet inte varför, säkert bara i min hjärna men det påverkar mig iaf.

Har skrivit en massa i min skrivbok inför imorn och tänker vara där i god tid så jag hinner läsa på lite. Tror även att jag blir stressad av att inte ha något meningsfullt att göra, det ger också ångest och alla tankar om hur det ska bli i framtiden om jobb osv. Tänk så löser det sig inte för mig vad ska jag göra då?

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad är det för slags övningar? Jag har ju bara dåliga erfarenheter från sjukgymnasten.

Lycka till i morgon. Låter bra att du har skrivit ner saker du vill ta upp.

Kram

2012-01-18 @ 22:18:14
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh vad du är bra! Att du tog till sjukgymnasten trots ångesten och att du är förberedd inför mötet med psykologen. Ang sysselsättning.. vad är du utbildad till? Vad har du erfarenhet av? och framförallt: vad VILL du göra i framtiden? kram vännen<3<3<3

2012-01-19 @ 13:21:04
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej fina du! Jag brukar inte vilja skicka runt reklam såhär, men jag behöver verkligen hjälp med detta. Så om du inte gillar reklam så hoppas jag att du inte dömer mig för att vara någon som enbart spammar. Då får du gärna säga ”Nej tack” så kommer jag fortsätta att kommentera hos dig utan dessa reklamer. Jag undrar om just DU skulle vilja hjälpa lilla MIG och samtidigt kunna vinna fina priser?



Det är nämligen så att jag har en rad olika tävlingar som jag skulle vilja avsluta, men det krävs från företaget som sponsrar att ett visst antal är anmälda till tävlingarna.



När de tävlingarna är avslutade kommer jag inte att lägga upp fler tävlingar där det ska vara ett KRAV att länka från sin egen blogg, då jag har fått veta att det är därför vissa tävlingar inte är populära. Jag har hört av mig till de som sponsrat och frågat om vi inte kan skippa det kravet, men det är ingenting de vill göra. Därför vill jag avsluta tävlingarna så snabbt som möjligt och behöver därför DIN hjälp, skulle vara jättegulligt om du ville vara med i någon eller några av tävlingarna nedan.



Vinn ett iphoneskal, 5 stycken till måste anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-iphoneskaltillbehor.html



Vinn samsungskal, 7 stycken till måste anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-samsungskal.html



Vinn en egen webshop, 13 till behöver anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-en-egen-webshop.html



Känns inte bra alls att skicka runt dessa, men jag vill verkligen avsluta tävlingarna så jag slipper ha tävlingar där kravet är att länka. Jag vill ha tävlingar som är lätta att anmäla sig i. Förlåt om du inte gillar reklam.



Hoppas du får en fin dag!

(Har även andra tävlingar uppe, där kravet INTE är att länka)



KRAM http://angelica.blogg.se

2012-01-19 @ 13:36:11
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: sofia

Även jag är nyfiken på övningarna! Är det någon du kan dela med dig av? Bra att du tog dig iväg! Kram

2012-01-19 @ 20:24:47
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0