#%&¤#*%!

Känner hur jag är på väg ner i mathelvetet igen. Fan också! Har ju haft det på känn i någon vecka men inte velat förstå att det var så. Men idag känner jag det i hela kroppen. Vill inte vill inte, hatar det som komma skall och vet inte hur jag ska komma undan. Kan kanske hålla monstret stången någon dag till men känner redan hur jag har förlorat kampen.
Antar att det har med min situation just nu att göra och all den maktlöshet och rädsla jag känner och även all skam. Vill å ena sidan bara förlora kontrollen helt och hållet men å andra sidan vill jag göra allt för att behålla kontrollen. Ha stenhård kontroll över maten då jag inte har kontroll på något annat.
Helvetes jävla skit!!!!!!

Snälla kom med råd om hur jag ska göra för att inte falla dit totalt.
Snälla hjälp mig någon!!
Finns det någonstans man kan ringa för att få hjälp? Får panik av det här.

Så rädd för imorgon.

Kommentarer
Postat av: sofia

Andas! Var här och nu - planera dina måltider och ät regelbundet! det är mina bästa tips.

2012-01-19 @ 22:20:38
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Anni

Ät regelbundet. Och, även om jag egentligen inte tycker om att ge det rådet, så KANSKE du skall undvika socker. Jag vet att mitt sug kan triggas igång om jag äter något sött. Jag tycker förbud är helt fel, men om man känner sig extra känslig så kan man ju vara försiktig.

Ta hand om dig! kram

2012-01-20 @ 08:01:56
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag behöver också hjälp med samma sak nu<3



Vi måste äta och sova iaf, det är en sak som är säker. Men vi behöver också meningsfullhet och kärlek. Vänskap och äventyr. Struktur men också spontanitet. Någon som lyssnar och någon som kramar oss.



Kom på en sak som jag undrar; har du syskon?



Och du.. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam<3

2012-01-20 @ 12:12:25
URL: http://bortomljusochmorker.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0