bra söndag

Faktiskt haft en riktigt bra dag idag. Lite ångestkänning innan idag men den bröt aldrig ut till fullo. Varit ute på långpromenad med vovven vilket var skönt och välbehövligt för oss båda två. Iof var det bara igår som vi inte var på promenad men den senaste tiden har jag verkligen fått tvinga mig iväg och jag har bara känt mig stressad under turen.
Sen vart jag en tur till Väla för att reparera min skrivare, trodde jag men fick en ny istället, inte fel alls. Sen stod jag i evigheter på kö till Telia, var 20 före i kön så jag och bästa T hann strosa lite i affärer och fika under tiden :)
Nu har jag lagat chilli con carne, det är bara såå gott och ska äta själv lite senare är fortfarande mätt av mastodontmuffinsen.
Hoppas ni haft en bra söndag också.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anni

Vad glad jag blir!

Kram

2012-01-16 @ 08:44:21
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0