bortglömd :(

Hur kul e det på en skala att komma till den bokade tiden med psykologen, sitta och vänta i en kvart för att sedan få reda på att hon trol glömt bort att man hade en tid bokad och kört iväg på ett annat möte :( ? Hade en massa jag ville prata om idag men känner mig totalt oviktig och osäker. Pratat in på hennes tfnsvarare och bett henne ringa mig så att jag får besked om vad som gäller och så att jag säkert vet att vi har kvar tiden på torsdag. Suck!

Sen e min ena kise inte ok, han har kräkts i över en vecka nu så nu måste jag boka en tid till veterinären. Hoppas det inte är något allvarligt.

Nu har jag ringt veterinären, som jag känner, coh han har lugnat mig så ska prova lite ris och kyckling och snälla magbakterier så ska han nog må bättre, hoppas hoppas. Kan vara pga att jag bytt foder för ett tag sedan och att magen inte klarat övergången så bra och därför en irritation i mage och tarm. Det vet jag ju egentligen men man blir så blåst när det gäller ens egna djur, blir bara en nojjig matte och inte förnuftig alls.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad söt du är. Tack för att du sänt en tanke till mig och ja.. jobbet gick bättre än förväntat! Fy vad jag var orolig igår.. och stressen gjorde ont i bröstet..



Men efter lunchen idag klarade jag bara en timme till, sen flexade jag ut och åkte hem och hetsåt. Snacka om mindre lyckat gjort..:( MEN det är skitsamma nu.



Nä fy vad tråkigt att det blev så hos psykologen. Hoppas hon ringer snarast så du säkert vet vad som gäller..!



Kram

2012-01-09 @ 16:29:12
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Hoppas kissen kryar på sig! Det är så jobbigt när ens djur mår dåligt.

Vad tråkigt med psykologen! Det är mänskligt att glömma, men det blir ju så lätt att man känner sig ynklig och betydelselös. Själv fick jag en faktura för uteblivet besök hos min läkare för förra veckan. Detta trots att vi ägnat en stor del av mötet veckan innan att prata om min oro inför resan. Suck!

Kram på dig!

2012-01-09 @ 17:01:39
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Jag har också varit med om det där. Snacka om att man känner sig obetydlig då. Sitta där och vänta på någon som glömt bort.... :(

2012-01-09 @ 22:40:07
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0