Sömnbrist

Tabbade mig rejält med sömnen inatt.
Var trött så trodde inte det skulle vara några problem att somna även om jag skulle arbträna idag. Men icke, där låg jag och tankarna ville inte ge med sig. Inte en massa stimmiga tankar men ändå tankar om idag och om allt annat med för den delen. När klockan var kvart över 12 kände jag att det gick inte längre. Kan ju inte vara uppe halva natten när jag ska upp tidigt och arbeta. Så tog en Imovane för den brukar jag inte känna av något dagen efter, men det gjorde jag idag minsann. Var heeelt färdig när jag satte mig i bilen och var definitivt inte en säker förare. Inte bra alls, skäms för det. Men efter ett tag där släppte det iaf och jag var inte allt för sluddrig och konstig. På fredag är det eftermiddag som gäller så då kan jag ju iaf ta en tablett om det skulle behövas.

Vill ha kaneeelbuuuullar. Effekt av dagens arbete, sömnbristen, frånvaro av bröd till lunch? Strunt samma för jag vill ha det lika mycket ändå och kämpar med mig själv att inte sätta mig i bilen och köra och handla. Tycker nästan synd om mig själv som inte får äta kanelbullar i mängder idag, att jag måste kämpa emot mig själv. Tycker inombords att jag är värd hur många kanelbullar som helst.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tycker att du är så jäkla stark.. kan du inte berätta vad du gjort för att inte hetsäta dessa dagar trots ett starkt sug? Alla tips är välkomna!!:) Kram

2012-02-15 @ 17:57:39
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: S

Usch imovane kan vara förjävligt ibland. Hoppas det går bättre med sömnen i natt. Starkt jobbat att gå emot äs så som du gör, hoppas du kan fortsätt på samma spår trotts sug osv.



Ja har bara två hästar som jag rider regelbundet. På helgerna är det ofta fler och ev ska jag hjälpa till med några extra fom mars. Ja det blir ganska mycket, tillbringar ungeför 8timmar varje dag i stallet. Min läkare är arg på mig och själv är jag bara trött. Men jag orkar inte säga nej när jag blir tillfrågad om att hjälpa till.



Det var det där med att ha måsten på dig :/



Har försökt hitta dina tips på saker att göra vid ångest, du skrev att din sjukgymnast gett dig tips?! Men jag är nog blind eller något för jag hittar dem inte. Ungeför när var det du skrev det? (Om du kommer ihåg)



Kram

2012-02-15 @ 18:40:21
URL: http://fartenilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0