smile

Varför kan jag inte känna mig glad, stolt och nöjd över att jag lagt en dag till bakom mig utan att falla dit? Kampen fortsätter hela tiden, den är konstant oavsett om jag lyckas stå emot eller inte.
Fast å andra sidan är det inte särskilt mycket som får mig att känna mig glad, stolt eller nöjd för tillfället. Är mest negativ, bitter och tjurig på mig själv.
Skulle vilja vakna och somna med ett leende på läpparna. Kanske ska ha det som mitt uppdrag, börja med att le på morgonen och kvällen.
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godmorgon gumman!

Å, vad härligt att läsa att du klarat en dag utan hetsätningen, vet ju mycket väl hur svårt det är..!



Hoppas du får en bra dag och att du snart får höra av prövningsplatsen. Tänker på dig! Kram

2012-02-08 @ 06:01:29
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Det är visst något att vara nöjd över. Det är ju jättebra!

Och det där att försöka le är nog inte en så dum idé. Även muskelrörelsen (alltså oavsett om man är glad eller inte) lär ju vara välgörande.

Kram på dig!

2012-02-08 @ 08:41:11
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0