Nu e det klart :)

Nu e det klart! Börjar arbträna på måndag :). Sjukt nervös men jätteglad.

Ökade frukosten i morse från en halv banan i gröten till en hel. Låter kanske fånigt men stort för mig. Hade lite svårt att skiva ner den rent mentalt, blev mer banan med havregrynsgröt istället för tvärt om. Men det gick bra att äta iaf, inga äckelkänslor efteråt. Hoppas jag håller mig till lunch kl 12 nu.

Måste faktiskt säga att det här med att träna på att le inte är någn dum idé alls, det känns faktiskt i kroppen och i hjärnan hur det negativa håller sig undan en stund. Bra att träna på nu inför måndag för då kan jag ju inte gå runt och vara negativ. Sen tror jag det kommer sig mer naturligt när man är med människor och ffa kunder, jag tycker ju om att vara glad och visa det utåt.

Kommentarer
Postat av: Anni

Å vad roligt! Det kommer att gå jättebra!

Äter du inte mellanmål?

Kram

2012-02-08 @ 11:39:05
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Helle (Bull & Jag)

Härligt! Och vad bra av dig att våga äta mer så du håller dig mätt längre.



Kram

2012-02-08 @ 12:00:17
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0