mer verkligt

Varit på jobb idag och det var roligt som vanligt. Så jäkla skönt att göra något och att träffa glada, trevliga människor. Skönt att vara ute i verkligheten och inte bara i min egna inskränkta sjuka värld.
Ska dit imorgon också.
Kämpar emot idag också, tror på mig själv, kommer att klara det idag också. Nu börjar det bli några dagar i följd. Hoppas det ska göra så att det blir lättare efter hand.

Jag och min bästa T har bestämt att vi varje dag ska berätta för varandra vad man gjort som varit bra eller som man varit duktig med under dagen. Känns bra att få säga det högt, blir mer verkligt då.

Här snöar det, gör det det hos er?

Kommentarer
Postat av: Helle (Bull & Jag)

Vad härligt att läsa att det funkar bra med såväl jobb som ätandet! Kanon!



Här har det ömsom regnat, ömsom snöat och solen har tittat fram exakt 0 gånger under dagen, så inte det mest uppmuntrande av väder.



Kram

2012-02-27 @ 17:37:09
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Jenny

sv: TACK! du är så fin min vän<3



Och å vilket härligt inlägg att läsa! Håller med dig om att jobbet verkligen är uppfriskande och VIKTIGT för att få perspektiv på saker och ting. Hur mycket jobbar/arbetstränar du i veckan nu?



Här började det snöa lite runt 14-tiden ungefär. Men bara smått och inget som kommer lägga sig känns det som.



Kram underbara

2012-02-27 @ 17:56:53
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0