200 gram choklad

Nu pockar ångesten på min uppmärksamhet. Vill bara köra till affären, vill det mest av allt i hela världen.

Frågade idag om det kunde gå bra om jag kunde ta med min hund om det skulle behövas. Men det gick inte, de har redan massor av hundar på kontoren och ville inte ha fler. Skit också. Oroar mig som attans för det. Så länge jag bara jobbar lite är det ju inga problem men kommer jag upp i över 50 % så vet jag inte hur jag ska kunna lösa det. Vet ju att det är ett tag till dess men oron vill inte släppa och jag vet ju att 200 grams choklad (minst)skulle lindra det ett tag iaf.
Ska se Greys och använda min piggboll och sen äta middag, kanske att jag kan distrahera mig och dra ut på det så att oron släpper.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jo det gick bra. Jag behöver glasögon, men kunde inte välja. Måste dit i helgen igen. Känns väldigt konstigt att ha något i ansiktet.

Din kropp mår nog bättre av piggboll och middag än 200 g choklad, det låter som en bra strategi. Förstår att det känns jobbigt med hunden, men som du säger är det ju en tid kvar. Du hinner säkert hitta en lösning. Kan någon granne titta till henne? Låter fantastiskt med ett kontor med massor av hundar! Och du, du arbetstränar faktiskt nu. Det är inte meningen att du skall göra ett fullt dagsverke med en gång. Det kommer!

Kram

2012-02-22 @ 17:44:57
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: S

Kämpa vidare gumman, du fixar det. Fastna inte i funderingar kring hur det kommer bli det löser sig säkert ska du se. Ha bara lite tålamod så dyker det nog upp ett bra alternativ för lilla hunden! Vad är det för ras?



Kram på dig gumman!

2012-02-22 @ 19:21:29
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: My

Hoppas att oron släppte till slut. Förstår din oro kring hunden men försök att inte tänka allför mycket på det nu. Lättare sagt än gjort jag vet :( Men försök. Vem vet. De kanske till och med ändrar sig i framtiden så du kan ha med hunden. Man vet aldrig med folk!



Nattis på dig fina människa <3

2012-02-22 @ 22:56:44
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0