tabletter

Trodde jag gjorde ett smart val när jag bestämde mig för att inte ta med mina mediciner när jag körde till Malmö igår. Tog mina kvällsmediciner tidigare och tänkte att jag skulle ta mina morgonmediciner senare idag. Igår var det inga problem allt fungerade som det skulle ändå. Men idag har det inte varit så bra. Brukar ta lamotrigin efter frukosten men inte imorse. Allt fungerade bra i några timmar men sedan har jag känt mig svag och lite darrig. Nästan som blodtrycksfall. Mkt otrevligt, man får sig en tankeställare om hur mkt medicinerna egentligen påverkar en. När man ätit dem ett tag och allt känns som vanligt så tror man(eller jag iaf) att de nog inte har så mkt effekt på kroppen. Gör mig lite orolig med tanke på att jag skulle vilja sluta med lamotriginet, hoppas jag inte får en massa utsättningssymtom. Ska kanske vänta tills mitt liv är lite mer stabilt, är bara så trött på att knapra tabletter. Rent mentalt har jag dock mått mkt bättre idag jämfört med igår om nu det har någon betydelse. Nu har jag iaf tagit dem  och jag känner mig inte lika svimfärdig längre.

Kommentarer
Postat av: Anni

Ja,var försiktig!
Hade du trevligt i Malmö?
Kram

2012-08-22 @ 21:48:37
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Helle

Jag hade inga problem med att sätta ut Lamotriginet, hoppas att även du slipper utsättningssymptom om du väljer att sluta. Nu var det förvisso ganska många år sedan jag tog det, men de enda mediciner jag minns obehagliga utsättningssymptom från är Cymbalta och Efexor.

Hoppas du får en fin dag idag!

Kram

2012-08-23 @ 08:19:20
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0