Semester

Efter en skakig morgon så artade sig dagen riktigt bra och som sammanfattning så har den varit riktigt bra faktiskt :) Skönt att sluta veckan på topp.
 
Nu har jag semester en vecka vilket ska bli skönt, känner mig lite sliten. Skulle egentligen till Dalarna för att vandra men pga olika omständigheter så blir det tyvär inte av. Istället ska jag och min bästis gå en sväng på skåneleden vilket ska bli kul. Har även lite annat inplanerat som jag hoppas ska bli av.
 
En annan sak som snurrar i min hjärna är att det finns en utlyst tjänst på en annan klinik en timmes väg från mig. Vill ju allra helst vara kvar där jag är men det är ingen fast tjänst och jag vet inte om jag får fortsätta efter nyår. Vet inte vad jag ska göra och det äter mig inombords. Visst borde jag söka tjänsten, eller hur vet ju inte ens om jag får den och även om det blir så så måste jag ju inte tacka ja till den.
Funderar på att prata med min chef och höra hennes tankar om framtiden men vill inte göra något som blir fel för mig, vet inte om jag eg borde prata med henne eller vänta tills jag vet om jag får tjänsten eller inte.
Kommer trol söka tjänsten så får vi se hur det blir sen.

Kommentarer
Postat av: Anni

Det låter klokt att söka. Beslutet kan du ju ta senare. Bra att du trivs där du är i alla fall.
Kram

2012-08-17 @ 21:51:19
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Helle

Tycker att det låter som en bra idé att söka! Jag håller med Anni - beslutet behöver du ju inte ta direkt.

Vad härligt att höra om din vecka och jag hoppas du får en riktigt fin semestervecka nu!

Kram

2012-08-18 @ 10:04:41
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan inte mer än hålla med dem andra.. Klart att du ska söka...:)
Hoppas att du får en bra vecka... Kramar

2012-08-18 @ 16:25:05
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0