dejtingdag

Städat och ja jäklar vad det behövdes städas. Med två katter och en hund blir det snabbt skitigt i hörnen. Sen är jag själv sådan att när det börjar bli skitigt så bryr jag mig inte längre utan går in med skitiga skor och slänger saker överallt. Som om att det skulle göra det bättre... Högen med disk är också åtgärdad och det är nästan det som får mig att må bäst. Staplande disk visar så tydligt att jag inte mår bra. Förr kunde det gå så långt att jag köpte plastbestick och tallrikar bara för att de tagit slut. Tragiskt.
 
Sitter nu och väntar på att en kille från Göteborg ska komma. Har nog berättat om honom tidigare, han är bonde. Vi träffades en sväng i vintras men då blev det för intensivt för mig och jag kände mig bara obekväm och det kändes olustigt särskilt som han ville pussas och hålla hand. I vilket fall så har vi tagit upp kontakten igen och nu ska han komma hit. Men han vet läget och han kommer inte sova över.
Känner som vanligt ingenting inte ens ett litet pirr i magen.
 
Datorn hängde sig så är nu tillbaka efter en dag med killen. Åhh vill så gärna säga att det varit underbart och att känslorna svallade. Visst har det varit trevligt men jag har varit tom inombords. Blev lite pussar innan han körde och det var väl också helt ok. Känner mig mest tom, trött och lite ledsen och vill bara ha en stor påse godis att gotta ner mig i.
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Åh, det är så svårt att avgöra vad som beror på mediciner, depression eller annat. Att dejta i den situationen kan inte vara lätt...
Kram

2012-08-04 @ 23:00:37
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0