feberfri

Mår bättre idag, illamåendet har dock inte gett med sig riktigt men febern är borta. Blir hemma idag också. Min bästis tyckte absolut jag skulle det så då gör jag väl det utan dåligt samvete. Hade jag inte mått illa så hade jag ju jobbat.
Måste dock iväg och handla lite men det måste man väl få göra. Pappa fyller år imorgon och jag och min syster ska sätta ihop ett album med en massa brev och foton från familjen och alla vänner och måste iväg och köpa själva albumet.

Mår så bra psykiskt, inga knäppa tankar och känner hopp inför framtiden. Sen känns det ju iof bra att inte kunna äta och känna att man går ner i vikt. Jättefint väder ute så kommer nog sitta ute och njuta av solen lite.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack så jättemycket för kommentaren, du vet inte hur mycket det värmer att få en kommentar ifrån en helt okänd på internet! Njaa, är fortfarande jättehostig och snuvig, men det ger sig väl. Kram! :)

2012-04-27 @ 10:52:30
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/
Postat av: Helle

Det låter bra att du är feberfri och ännu bättre att du mår bra psykiskt. Vad glad jag blir!



Hoppas att helgen fortsätter i en positiv anda.



Kramar

2012-04-27 @ 12:00:39
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0