Träffat ny läkare idag

Träffat nya läkaren idag.
Varit så jäkla uppvarvad hela dan och flängt rundor hemma med städning(behövligt), diskning(väldigt behövligt), tvättning och lagat mat. Satt sen i väntrummet säkert 30 min för tidigt för att jag inte orkade vara kvar hemma längre. Hade sån ångest när jag satt där och det hjälpte föga att knipa mig och varför ska folk alltid sätta sig i närheten av där jag sätter mig. Flera gånger har jag känt mig tvungen att flytta på mig för att de kommer för nära, kan inte andas.

Nåja läkaren kändes ok, så svårt att veta men hon hade snälla ögon och verkade ha koll. Såååå ska ta lite blodprover imorn och sen ska vi sätta in fler mediciner som ska vara stämningsstabliliserande och det kan ev sluta med Litium(!!!!!) om inget annat funkar. Ska även sen trappa ut både Lamotriginet och Cymbaltan då de ju uppenbarligen inte haft någon effekt. Vet inte vad jag känner för allt men det är svårt att veta nått alls när ångesten river i en eller så har man ätit och kräkt bort alla känslor. Vet ju att min psykolog har förtroende för henne och henne har ju jag förtroende för. Var massor av frågor givetvis och hoppas jag sagt det som behövdes säga, kommer knappt ihåg.

Nu ligger jag iaf här i sängen med mina rödsprängda ögon, illaluktande mun och skrikande mage.
2 scones, dvs 8 fjärdedelar, dvs 16 mackor med mkt smör, ost och marmelad + 8 gräddbullar. Hoppas inget finns kvar längre. Har iaf bestämt mig för att senare när magen är lite lugnare komma igång och göra mina situps igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0