totalt en ganska bra dag ändå

Bra möte med psykologen idag var så trött så kände mig inte så speedad som jag brukar. Men sen gjorde jag misstaget att köra till Väla och Ikea, funkade ett litet tag innan jag kände ångesten spränga i bröstet och hittade knappt till utgången och bilen. Väl i bilen velade jag fram och tillbaka huruvida jag vågade ta en atarax precis innan jag skulle köra ca 20 min. Men tog den iaf efter att försökt få tag på psyk där det bara var upptaget hela tiden. Men gick faktiskt ganska bra eller mer än ganska bra då jag inte kände av det alls, kan ju vara för att jag kompleterade med 3 dubbeldaim, 1 dubbelnougat och 3 häxvrål. Blev lite sockerstimmig av det men det var väl ändå bättre än en hel påse maränger med glass? Eller? Tror faktiskt inte heller att det kommer bli kräkning idag har tagit fram en bit paj som jag snart ska äta.

Fått städat färdigt och ordnat en pärm med alla mina nya papper om allt som hänt på psyk sen jan, känns skönt med lite ordning och reda, blir med ordning och reda i hjärnan då också.
Totalt en ganska bra dag, lite upp och ner med ångest men ändå överkommligt. Imorn ska jag ta lite blodprover på morgonen för att se om mina blodfetter och blodsocker är ok innan ny medicin, sen blir det till sjukgymnasten :) och på kvällen till min bästa T för lite tjejmys med vin och övernattning för på lördag ska vi på någon höstmarknad. Känns skönt att ändå ha en del inplanerat.

Sen e min ekonomi helt katastrofal just nu, har spenderat såå mkt pengar på mat i onödan. Hur ska det då gå när jag inte får hel lön? Hoppas hoppas mitt ätande kan ha vänt tills dess, måste försöka tro på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0