sovasött/drömmadött/vaknatrött

Trodde jag gett upp för kvällen och bara skulle ge upp kampen mot äs och kontrollen men nu är diademet på plats och redan här i soffan har jag börjat spänna magen och känna efter hur stor kampen kommer att bli. En sista gång sen måste jag ta min dagliga dos av pillertrillandet inkl sovasött/drömmadött/vaknatrött-medicinen.
Kram

Tillägg:
Min kropp sviker mig, den gör inte det jag vill, den gör inte det jag vill i den utsträckning jag vill.
Går ifrån toaletten otillfredställd, ser mig på vägen ut i spegeln, har på mig svarta tights, svart linne och svart diadem med håret i en knut. Inbillade mig att jag ville se ut som en ballerina men det enda jag ser är en svart valross med blodröda kinder och utåtstående våta ögon och allt annat än en smäcker vacker ballerina. Med den bilden står jag i valet och kvalet att ge upp eller försöka igen. Inget val är glädjande eller positivt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud vad jag känner igen mig..! Och att möta det där ansiktet i spegeln och känna hur själen mår, DET GÖR ONT!!

Kramar

2011-09-11 @ 06:16:40
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0