Neejjjj!!!! eller?

Tack för era ord, ska ge besked senast på fredag.
Just nu väger nog att jag inte ska tacka ja mer än att tacka ja. Magkänslan om det nu är något jag kan lita på säger eller snarare skriker NEJJJJJ!!! Eller är det bara för att jag är rädd? Vad ska jag lita på, vad är rätt? Känner väl just nu att det är ett alldeles för stort steg att ta beslut om flytt och uppbrott i det läget jag är just nu med mitt mående vilket just nu är katastrofalt fast samtidigt ingenting, äter bort allt och kräker motvilligt upp det igen. Blir iaf av med det utan att ta tag i det. Kan dock inte sova, stressad som attans etc etc.
Min sjukgymnast ringde innan idag och det var superskönt att prata med henne och dryfta allt hon e så himl go. kan ju också prata med henne på ett annat sätt än med vänner då jag kan ta upp saker om mina vänner och familj med henne. Som att en del av mina vänner och mina föräldrar är ett skäl till att jag vill bryta upp, inget som håller mig kvar och jag vill bara bort från själviska krav och besvikelser.

På tal om en annan sak, en ganska äcklig sak så upptäckte jag igår att jag visst kräkt mig till ett stopp i toan :(. Den klara tydligen bara så mkt.... fick dock rätt på det utan att behöva säga till fastighetsskötaren, puh. Men gick ut i skogen för att kräkas istället, inget kunde få mig att inte kräkas. Inte ens stopp i toan. Galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0