Kommit på 2 saker

Kommit på en sak som verkligen får mig att göra ingenting stillasittande: Måla naglarna ;)
Blir bättre och bättre på det och klarar av att sitta stilla allt längre utan att förstöra de nylackade naglarna alltför mkt. Man kan dra ut på det genom att bara måla en hand i taget och vänta tills den har torkat innan man målar den andra.

Kom faktiskt på en annan sak, när jag var ute i mörkret och promenerade innan, som min före detta läkare sa när vi pratade om att ta livet av sig och att tycka att livet är meningslöst och helt utan hopp. Han sa att jag var viktig för att allt ska gå runt, alla har vi en plats i alltet som vi måste ta hand om. Han nämde just det här att jag är väldigt mån om djur, natur och miljö. Om jag försvinner så försvinner en person som kämpar för det.
Då kunde jag inte riktigt ta det till mig men nu fattar jag ändå och kan känna mitt ansvar över att hålla mig vid liv.

tillägg: 
Åt en rulle ballerinakex innan. Utan att få panik!!! Tyckte det var gott. Sen att jag inte kunde låta mig hejdas och åt upp hela är en annan sak. Och jag har ätit min middag och ska äta mitt kvällsmål som vanligt. Förstår det inte men försöker inte fundera så mkt utan bara inte tänka på det

Kommentarer
Postat av: S

Bra!

2011-09-29 @ 22:05:01
Postat av: Jenny

Ok, då förstår jag :) Hur kommer det sig att du bor som du gör? Obs, dömer dig inte eller så, blir bara nyfiken.



Ang att lägga in länkar i texten på din blogg: Skriv texten precis som vanligt i "Nytt inlägg". Sedan där du vill länka någonting så markerar du texten och så klickar du på kedjeikonen bredvid "Html"-texten i redigeringsfältet.



Då får du upp en liten ruta där det står "Länkens url" och där klistrar du in webadressen du vill länka till (till exempel någons blogg eller en youtubelåt). Sen kan man också välja om man vill att länken ska öppnas i samma fönster eller i ett nytt fönster när man klickar på den i din blogg.



Efter det så brukar jag bara infoga den utan att skriva något mer.



Fråga gärna igen om du vill ha något förtydlligande;)

Kram Jenny!

2011-09-30 @ 06:11:43
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0