Höstglädje =)

Sååå glad :)
Min älskade arbetskamrat ringde mig ikväll, har saknat henne och hennes röst så. Vi har inte hörts pga att hon har blivit så överhopad med jobb nu och inte orkat fokusera på något mer ang jobb än det, vilket jag absolut förstår. Därför blev jag så glad att hon ringde :)

Måste bara säga att jag älskar hösten med alla vackra färger, den friska luften och möjligheten att mysa inne med ljus.

Snart dags för kvällens pillertrillande med ett undantag idag -ingen Stilnoct :)
Hoppas ändå på en god natts sömn

ps. det är inte gott att ta honung på pannkakor, men vad gör man inte för lite socker ;) (inte så käck som jag låter om det, triggade igång ett hetssug som hette duga) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0