hoppas på sol idag

Sovit ok om än lite för lite men blev några timmar till efter zeldoxen imorse. Känner mig dock fortfarande väldigt skakig ffa i händerna och känner att jag skulle vilja gå upp i varv och fortsätta stöka runt hemma och få en massa gjort. För första gången på väldigt länge hoppas jag att solen kommer vara framme idag så jag kan göra mina punkter på listan dvs vila, läsa, rensa ogräs och så ska jag nog sitta och sticka lite också.

Vet inte om jag skrev det igår men jag försökte verkligen använda alla de verktyg jag fått av min sjukgymnast som att hoppa på pilatesbollen, rulla med piggbollen, gäspa, andas, hänga framåt och låta armarna löst pendla framför. Det fungerade precis när jag gjorde det men så fort jag slutade så kom ångesten tillbaka. Ska nog ändå göra lite nya försök idag och kanske innan det sätter igång, förhoppningsvis.

Ha en skön söndag goa vänner

Kommentarer
Postat av: Lena

hoppas att du fått lite sol på dig idag... stor kram

2011-09-25 @ 18:02:40
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anni

Jag hoppas att du fått både sol och ro. Sticka var en bra idé, det kanske jag skulle börja med också.

Kram

2011-09-25 @ 19:18:52
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0