Hade kunnat ligga kvar i sängen hela dan.

Idag är en dag då jag kunnat ligga kvar i sängen hela dan, är så trött... Men hade som tur var en tid till sjukgymnasten så tvingade mig upp ur sängen. Vi jobbade mkt med avslappning och andning idag vilket var precis vad jag behövde. Fick tagit en promenad vid havet och gjort lite ärenden. Men nu är jag hemma igen och orkar knappt hålla upp ögonen. Vill verkligen inte hetsa idag och ska verkligen försöka att inte falla dit. Har egentligen kör ikväll men blir inte att jag åker dit är för trött helt enkelt.
Imorn ska jag träffa min nya läkare, lite nervöst men min psykolog ska vara med iaf vilket känns tryggt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du FÅR vara trött. det är inte så konstigt när det händer så mycket runtomkring dig just nu med jobbet osv och maten som har strulat så länge. Hoppas du klarade dig utan hets.



I alla fall; vill önska dig lycka till imorgon med läkarbesöket! Håller tummarna det vet du. Det går säkert bra. Kram på dig!<3

2011-09-13 @ 19:43:26
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag vill också önska dig lycka till i morgon! Och en god natts sömn.

Kram

2011-09-13 @ 20:45:28
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0