Gomorron

Gomorron
Sovit faktiskt riktigt gott inatt :)

Tog min nya medicin iaf igår, man skulle ta den en timme före sänggående då den också gör en trött. Så kombinationen med den, stilnoct och propavan gjorde att jag somnade vid 9 och sov ända till 8 :) såå skönt och behövligt.
Dessutom lyckades jag stå emot monstret igår :) ingen hets eller kräkning, gav inte efter för den inre kampen.
Sen ringde de från psyk och jag har fått en tid till min läkare i dag kl 15 vilket också känns himla skönt, lite läskigt men skönt. Hoppas jag kommer kunna prata och förmedla alla frågor och ifrågasättningar jag haft när jag varit så arg. Har ju det nerskrivet så kanske jag kan komma ihåg det då.
Nu ska jag gå upp och duscha, äta frukost så får vi se vad jag gör fram tills det är dags att köra. Den tiden är lite jobbig att den inte är fullspäckad men det får jag försöka lösa på ngt sätt.

Kram på er alla fina

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad heter nya medicinen? Låter ju som en fin bieffekt att bli trött när man ska sova! Skönt med en läkartid så snabbt, lycka till att få svar på alla frågor! Hoppas du vågar ge nya medicinerna en chans, det låter ju som att den nya läkaren är på rätt spår.

2011-09-20 @ 09:02:17
Postat av: Anni

Du är väl stolt nu över hur bra du klarade gårdagen?

Lycka till idag!

Kram

2011-09-20 @ 09:28:13
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0