Egetligen?

Varför skickade jag iväg denna spontanansökan egentligen?

  • För att jag borde göra det iom att jag planderade att säga upp mig?
  • För att det var det som jag och andra förväntade att jag skulle göra eller snarare att mitt sätt att vara föväntades göra så?
  • För att jag faktiskt ville?

Varför har jag funderat på att flytta egentligen?

  • För att komma bort från folk som gör mig besviken, vänner, föräldrar, arbetsgivare, terapeuter etc?
  • För att fly både från mig själv och andra (gjort det förut)
  • För att jag verkligen vill?

Är inte en sjukskrivning egentligen en enkel utväg på en lte jobbig situation?
Trots att jag inte känner någon vilja eller lust, borde jag inte egentligen ta jobbet och flytta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0