vibrationer

Nää vad trött jag blir på det här, vknade halv 6 och kan icke somna om. Trött i ögonen men kroppen vägrar att koppla av.
Måste försöka få tag på min läkare idag för så här kan jag inte ha det. Både svårt att somna och vaknar i ottan. Visst vaknar inte på nätterna längre, svettas inte, är inte täppt på kvällarna och lite mindre magkatarr men maten fungerar sämre igen och tror tom jag gått ner lite lite till tycker det ser ut så. Eller så väger jag det samma(gjorde det i lördags iaf) och så är jag mer slimmad nu.
Samtidigt rädd för att det här betyder att jag inte svara tillräckligt bra på Zeldoxen och måste kanske prova någon annan och de andra som finns har ALLA viktuppgång som biverkan och det klarar jag bara inte av. Vill inte gå ner mer och kan tänka mig att gå upp ett par kg på sund väg men inte pga en medicin tror det kommer gå åt helvete då. Vågar inte det. Men vad ska jag göra?

Igår kväll hade jag återigen känningar av skakningar vilket är så obehagligt. Det brörjar i fingrarna med att det känns som det sticker och vibrerar lite sen går det uppåt från handen, armen, bröstet, halsen, ansiktet, munnen, tungan till käken. Jätteläskigt och så blir jag stimmig av det, vet liksom inte vart jag ska ta vägen. Var så i lite mer än en timme igår.

Ska träffa min psykolog idag, känns skönt.

Ska nog se på Brothers & Sisters en sväng kanske jag kan slumra lite till det.
kram

Kommentarer
Postat av: Bullen

Hej! Du är inte trög! Man brukar ibland säga att dysfunktionella familjer, alltså familjer som inte riktigt är som de borde på grund av psykisk sjukdom, missbruk eller något annat, har en flodhäst i vardagsrummet. Man har liksom en flodhäst i vardagsrummet, men ingen låtsas om att den finns. Man försöker leva som om den inte fanns, men måste i själva verket hela tiden tassa på tå och anpassa sig efter den. . Förstår du då? Kram!

2011-10-19 @ 11:58:37
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen, vad modig du var med din vän igår. Bra kämpat! Men gud vad läskigt med de där skakningarna. Undra om det också är medicinrelaterat? Synd att mediciner ska behöva ha biverkningar överhuvudtaget.



Det här med magkatarr; har du lidit av det länge och hur visar det sig?



kram på diiiig<3

2011-10-19 @ 15:10:13
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0