vet inte om under utredning eller ej

Tack Jenny, Anni och My mina trogna vänner för era ord. Som svar på er fråga om jag står under utredning eller ej så är det väl lite det jag inte vet. Det bipolära tror jag är en diagnos som är klar, tror jag. Men det är sådana här saker jag skulle vilja få grepp om. Vet liksom inte var vi står med allt.

Ökade upp Zeldoxen igår till 80mg på eget initiativ då jag inte fått tag på min läkare och tycker nog att jag sovit bättre inatt. Sov lite längre iaf.
Idag är en hemmadag och känns ganska bra. Lite vimsig och snurrig i hjärna och ansikte, känns som jag har lite svårt att fokusera blicken men hoppas det ger med sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0