hur är det möjligt!!!

Sov bättre inatt.

Vill omfamna hela världen, vill ge expediten som log mot mig en jättebunt med rosor, vill krama om sköterskan som stack mig utan att det kändes, vill få alla att må bra med sig själva och känna sig uppskattade.

Sen vill jag säga till dem som enligt mig har gjort eller sagt något felaktigt eller oförskämt. De ska veta och är förtjänta av att veta hur deras ord eller sätt påverkar andra.

Skenande hjärta, darrig, skakig, stimmig, hyperventilerar, yr om jag står still, hyper i allt. Alla dessa symtom utan ångest, hur är det möjligt???

Ätit lunch med min mor och delat på en kladdkaka, har sedan varit och handlat och köpt det jag var sugen på att äta ikväll i lagom(LAGOM!!) mängd.......på riktigt!!!

Åt några mandlar i bilen men ville inte ha mer kände att jag blev törstig men hade inget vatten så började äta ett äpple. Efter knappt halva kände jag att jag inte ville ha mer och inte mer nötter heller just då. Allvar!!!!
Är det så här människor utan äs har det, fy faan vilket enkelt liv de lever och vad enkelt de har det. Att inte reflektera över mat och allt man kan stoppa i munnen hela tiden, hur är det möjligt??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så bra jobbat! Starkt gjort att handla endast det man faktiskt behöver. Blir impad<3 Kram kram kraaaaam

2011-10-07 @ 17:45:25
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0